PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

czwartek, 21 października 2010

Wymianka z Natalką

Trochę mi wstyd miałam już dawno zamieścić tego posta... Wymianka z Natalką była dla Mnie (a właściwie moich córek ) wspaniała. Dużo by pisać jak to się stało, że powstała ta wymianka ale lepiej zobaczyć jaki był jej efekt. Oto co dostałyśmy od Natalki - radości było co niemiara....


Broszki Elmo otrzymałyśmy w ilości szt.2 :) dla Mai i dla Juli :)

A to otrzymała od nas Natalka, na jej blogu widziałam już, kilka stempelków pokolorowanych ;)



Dziękujemy bardzo ;*

4 komentarze:

  1. Śliczne prezenciki-wielka radość dziecka-bezcenne:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się bardzo, że sprawiłam Twoim pociechom trochę radości, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    zapraszam po wyróżnienie do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń