PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

sobota, 30 października 2010

Wpis do albumu wędrującego

zaległy... oj bardzo zaległy, aż mi wstyd!!! Wpis do albumu AgnieszkiMD "kuchnia i moje gotowanie", interpretacja była dowolna, a ja miałam dużo czasu (za dużo) aby pomyśleć nad wpisem. I tak jest w nim więcej treści niż ozdób. Ale chyba o to chodziło aby dowiedzieć się troszkę o nas :)
Agnieszko jeszcze raz przepraszam za przetrzymanie albumu, album juz powędrował dalej mam nadzieję, że wkrótce trafi w Twoje ręce i będziesz mogła osobiście pomacać wszystkie wpisy.


Dorzucę słów kilka o moim albumie, który wrócił do mnie dawno. Ostatnio powędrował do jeszcze jednej osoby, która zrobi zaległy wpis a cały album zostanie pokazany wówczas, jak już będę miała urządzone nasze "wnętrza" - a to jeeeeeeeeszcze potrwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz