PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

wtorek, 9 marca 2010

Słodkości rozdane! Wyniki

Nadeszła chwila na, którą czekałyście! Serdecznie dziękuję za udział w zabawie, dzięki której poznałam nowe ciekawe blogi mam nadzieję, że będę do Was zaglądała częściej jak również liczę, że i Wy odwiedzicie mnie czasem:)
Losowanie odbyło się dziś o godz. 8:30, niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia wszystkich losów bo maszyna losująca odrazu wzięła się do pracy ;) Poniżej fotorelacja:


A oto zwyciężczynie wg kolejności wylosowania:


I wszystko jasne! Pierwsza nagroda - kredki i odbitki - poleci do Duś, druga nagroda - odbitki tempelków - poleci do Olenkaja. Dziewczyny gratuluję! Poproszę o wasze adresy na maila kacha95@gazeta.pl

1 komentarz:

  1. Ojej.... zaniemówiłam.... moje pierwsze wygrane candy!! dziękuje Ci serdecznie

    OdpowiedzUsuń