PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

sobota, 19 lutego 2011

Pastelowe zauroczenie

Zakochałam się w pastelach, no i teraz chodzą za mną te kolory... A u mnie papierów w tych delikatnych odcieniach niewiele... Niech ktoś mi podrzuci takie papierzyska co????? I jeszcze bym chciała aby doba miala jakieś 10 godzin więcej :) i moje dzieci więcej spały wówczas mogłabym scrapowować, ciąć, szarpać, drapać... rozmarzyłam się....
Te kolory mnie zauroczyły (zdjęcia z internetu)


a poniżej kartka zrobiona już dawno...


5 komentarzy:

  1. Marzenia piękna rzecz, też marzę o tym, że się wyśpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no te pastelowe kolorki naprawdę świetne.
    A karteczka w bardzo podobnych delikatnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki Kasiu za szybkie wrzucenie kartki. Z motylem sobie poradziłam inaczej, więc nie będę Cię nękac w tygodniu. Pastele wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zestaw pasteli.., pastele mi się jakoś z Tobą kojarzą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję podobnie jak Ty... też uwielbiam pastele. Są takie niepretensjonalne :)

    OdpowiedzUsuń