PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

wtorek, 23 lutego 2010

Męska rzecz...

Prezent urodzinowy dla małża. Męskie pudełko na????  Już za chwilkę zobaczycie na co :)
Już raz robiłam pudłeczko - dziewczęce, teraz postanowiłam zrobić typowo męskie. Moja druga połówka ma zainteresowania wędkarskie, udało mi się jakiś czas temu zakupić i ukrywać przed nim większą część prezentu... mniejszą pokażę wam na zdjęciach :))
Pudełko, kartonik obklejony papierem (już dawno upolowanym) ze specjalnym motywem wędkarskim :))) obwinęłam tasiemką i doczepionym bliecikiem "kocham". A co w pudełeczku? proszę tylko nie krzyczeć, piszczeć itp. ;)



To rybka "przynęta" na większe rybki, wygląda niesamowicie!!! I wiecie co... jest to ręczna robota :)))) oczywiście nie moja, jest pewien Pan, który coś takiego wykonuje ha! kto by pomyślał ;)

3 komentarze:

  1. Na hobby mojego męża chyba nie dałoby się pudełka zrobić :D Fajnie wyszła Ci na zdjęciu ta rybka, jak żywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dziewczyny :)
    Magda na wędkę - ten większy prezent - też byłoby mi ciężko pudełko zrobić ;) więc tylko ta mała rybka dostała opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń