PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

sobota, 4 maja 2013

Przechowywanie wykrojników

Od dawna podziwiałam fantastyczne ściany na których na przyklejonej macie magnetycznej wiszą sobie wykrojniki. Niestety na moim poddaszu nie byłam w stanie nic takiego wykombinować no bo oczywiście więcej skosów niż ścian a poza tym uwielbiam mieć wykrojniki pod ręką :).
Do tej pory wykrojniki były w koszyczku w oryginalnych opakowaniach. Wydawało mi się, że mam ich strasznie dużo ciągle grzebałam i przewalam te wykrojniki w poszukiwaniu tego jednego, który gdzieś tam wrzuciłam... Ale po uporządkowaniu okazało się, że nie jest ich wiele :)
Tak do tej pory wyglądał koszyczek z wykrojnikami:



A takie im zrobiłam niewielkie folderki, których papier bazowy ma 13x13, mata magnetyczna 10x10. Z jednej strony zszyte na maszynie razem z okładką foliową, którą wykorzystuje się do bindowania. Idealnie się je przegląda i wyjmuje. W końcu mam porządek i nadal wszystko w koszyczku pod ręką :).

 



 Zostało mi jeszcze kilka większych wykrojników, niestety zabrakło mi maty i folii więc musza trochę poczekać aż weekend się skończy.
Inspiracją do wykonania takich folderów był ten pomysł, jednak przeraził mnie ogrom pracy więc trochę uprościłam a i tak świetnie się sprawdza.

13 komentarzy:

  1. Świetnie się sprawdza a jak elegancko wygląda!~fajne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Chyba też muszę wykombinować coś takiego... Moje wykrojniki trzymam w pudełku, luzem, więc jak chcę jakiś znaleźć, to muszę przekopać się przez wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
  3. super! a ja wykrojniki trzymam w przeźroczystych kopertach, posegregowane tematycznie :-)
    ale Twój pomysł jest o wiele lepszy, łatwiej będzie utrzymać porządek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! a ja wykrojniki trzymam w przeźroczystych kopertach, posegregowane tematycznie :-)
    ale Twój pomysł jest o wiele lepszy, łatwiej będzie utrzymać porządek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten widok nie jest mi obcy hi hi, też trzymam swoje wykrojniki w koszyczku :) pomysł jest super i od razu ile miejsca się zrobiło w koszyczku ;)ps.co to za czcionka w opisie Twojego bloga, bo właśnie takiej szukam i nie mogę się natknąć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes ta czcionka to petra script ef :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. jeju Kasiu dziękuję :***

      Usuń
  6. Rewelacyjny pomysł! Ja swoje trzymam na matach magnetycznych formatu A4 naklejonych na kartony, wszytko złączone kółeczkami do albumów, ale o folii nie pomyślałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Jestem zachwycona! Aż nabrałam chęci do uporządkowania swoich, choć mam ich niewiele;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł. Przyznam, że sprawdzony u mnie, troszkę większych rozmiarów. choć nie ukrywam, nie wpadłam na pomysł z folią :-) Polecam!
    troszkę większych rozmiarów. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://magialekanto.blogspot.com/ pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń