PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

czwartek, 23 sierpnia 2012

Fascynacja Tildą

Dziś będzie kolorowo, bardzo kolorowo... tak zapewne będzie coraz częściej!
Fascynacja stemplami Magnolii, była i jest, aktualnie mocno pobudzona za sprawą jednej takiej szalonej ;) i ponaszej pierwszej pogawędce i wzajemnemu nakręcaniu się stworzyłyśmy (właściwie to Dorota zrobiła ;) nowe miejsce w sieci dla tak zakręconych osób jak my.
Wcześniej kolorowałam stempelki kredkami wodnymi, niestety efekt nie był tak fantastyczny jak kolorowanie promarkerami czy copicami. Ja postanowiłam spróbować kolorowania promarkerami. Z szaleńczo drżącą ręką i kołataniem w głowie "czy mi to wyjdzie, czy mi to wyjdzie...nie chyba schrzanię" przystąpiłam do kolorowania i tak powstała moja pierwsza niunia Tildunia :))))





7 komentarzy: