PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

piątek, 2 lipca 2010

Urodziny dwulatków

Na zaprzyjaźnionym forum mamusiowym powstała inicjatywa zrobienia, tudzież kupienia kartek urodzinowych dla naszych pociech. Dostałam 5 adresów, 5-ciu wspaniałych dwulatków dla których zrobiłam poniższe kartki. Jedne są trochę lepiej wykonane inne może mniej... zapewne to zasługa mojego sampoczucia lub hormonów. Ostatnia kartka mam nadzieję dotarła już do nadawcy więc prezentuje wszystkie razem:

Dla Huberta


Dla Bartka



Dla Jasia


Dla Julitki


Dla Tomka


Dziękuję dziewczynom za wspaniałą zabawę :)))

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wszystkie świetnie Ci wyszły! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Najpiękniejsza i najbardziej pomysłowa ta z żaglówką, szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś - każda inna i każda śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga z niecierpliwością czekam na Twoje karteczki urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzia dzięki ;*
    akurat do tej się przyłożyłam bo więcej czasu było :)

    OdpowiedzUsuń