PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

poniedziałek, 8 marca 2010

Romantyczny notes

W końcu odważyłam się i pocięłam papiery ILS - Amber. Są tak piękne, że strasznie mi szkoda je ruszać, mogłabym na nie tylko patrzeć... Na początek powstał notes, pierwszy notes z wykorzystaniem osobistej bindownicy. Oczywiście tradycyjnie nie czytam instrukcji tylko wszystko robię po swojemu :P bo w końcu ja lepiej wiem :P no i trochę mi się sprężynka źle zagięła ;/ ale chyba nie widać... Prawda, że nie widać???? Tak więc notes na ważne daty powstał dla mojej koleżanki z okazji jej urodzin. Mam nadzieję, że notesik się spodoba i będzie go używała :).  Wykorzystałam jak wcześniej wspomniałam papier Amber, papierowe kwiaty, tasiemki no i tę całą resztę, którą widać albo i nie :) W środku kartki mają oznaczenia misięcy aby można było wpisywać konkretne daty przypiane do poszczególnych m-cy.


tak wyglądają strony w środku:


1 komentarz: